Alla inlägg den 10 april 2010

Av H Davidson - 10 april 2010 07:35

Kan berätta att just nu sitter jag och väntar på att byken ska bli färdig nere i brygghuset!

Ser ju ut som om att det kommer att bli en kanondag(just nu,inte ett moln) så vid nio(9) tiden kommer min kompis från Majorna och hämtar mig för vidare färd ner mot mellersta Halland,närmare bestämt Träslövsläge.

Min Dyna Wide Glide har stått i vinter förvaring hos min dotter i lite mer än sex(6)månader.

Fa... va`tiden går.

De`kommer att bli en underbar resa upp på gamla E6:an,blir nog att vi stannar till i Frillesås för en fika på kondiset där på torget!

Min "lelle pöjk"bor ju där,så om han har tid så kanske han kan komma förbi med mina barnbarn?

Kommer att meddela hur händelseutvecklingen gick(ganska fint ord,eller hur)

Gerhard tackar för sig denna soliga lördags morgon   

Ovido - Quiz & Flashcards