Alla inlägg den 3 april 2010

Av H Davidson - 3 april 2010 14:39

Hoppas nu att alla e`nöjda med de sista fotona som laddades in nu på långfredagen...?

Som jag skrev så var det ju foton från Sven-Eriks kamera !

Ni ska veta vilka minnen som bubblar fram i mitt hjärnkontor,när jag ser alla dessa fräcka bilder från våran helt galet fantastiska hojjning i USA!

Som jag har berättat tidigare,så besökte vi ju fjorton(14) delstater,från Ft Myers nere i Florida,ner till Los Angeles i Californien!

Oj oj oj!

Vilka minnen jag har!

återkommer om ett par veckor,med foton från Hans och Bosses kamera.





Hoppas nu att alla e`nöjda med fotona som jag laddade in på långfredagen?

Detta har blivit liksom min grej!

Verkar väl som att inte någon annan bryr sig,de`har ju redan snart gått två(2)år!

Som det är nu så har jag DVD-skiva med bilder från Emma och Mr Bo,kvar att visa på våran fräcka blogg!

Kan kanske vara så att Björn ev,har något att skicka till mig...?

Trädgårdsmästaren uppe i Lysekil,har inte visat sig över huvudtaget...?

Vet ju att han tog en hel del bilder.

Men men,om man inte bryr sig så...

Gerhard återkommer!  

















Ovido - Quiz & Flashcards