Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av H Davidson - 20 oktober 2009 20:19

Ja som alla kommer ihåg så var det ju solsken så gott som hela lördagen,men ok de`blåste nordan så de`ven om knutarna!

Men när man väl var i lä därute på Aminogatan så värmde solen riktigt "gött"

Mats och jag var där vid 11 tiden,och lämnade stället vid halv ett,så vi missade Ulf Tellow och Aja com hem...!För provkörning fanns det,Fat Boy,1200 Sportster,Electra Glide,Night Train,Night Rod,Street Bob,Fat Bob och även min favvo Dyna Wide Glide (FXDWG)

Men blev lite besviken då jag inte kände igen hojjen,då bl a styret hade blivit sänkt ungefär till hälften som jag har på min...!

Sedan kan allt ha berott på att både hoj och motor var svartlackerad,samt även avgas,så det var väl inte min grej igentligen!

Men ändå,så var det kul att träffa en hel del människor som man har lärt känna!

Korv å bröd gick det att köpa samt att Harley House bjöd på fika med dopp,tack för detta!

Hade ju mer eller mindre lovat att det skulle laddas in nya foton denna helgen som gick,men som alla märker så har detta inte skettSkäms

Däremot så lovar jag att på fredag kommer det att finnas en del nya fotografier från våran fantastiska Amerika resa och även från våran bikning upp i Bohuslän 30/5 !

Kommer även att komma in med mer förklaringar för våra övernattningar,har en del ställen kvar som jag inte har redvisat ännu...!

Nu e`de`Liverpool mot Lyon som gäller,kan väl hoppas att Kim får lov att komma in på plan...?

Ha de`bra alla...

/Gerhard.

Ovido - Quiz & Flashcards