Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av H Davidson - 3 oktober 2009 16:17

Alltså,hojjningen upp mot Skärhamn var den 20/9...Och inget annat!

Trodde väl att någon utav deltagarna skulle upptäcka denna fadäs men icke...?

Av H Davidson - 3 oktober 2009 15:59

Alltså,fotona från GC,har vi ju sett förut,men inte från min vy(tel)!

Bilderna vid gamla bron över Colorado floden,är tagna just innan vi hojjar in i detta mäktiga Grand Canyon.

Skylten som Mats håller upp i hotellrummet,det var ord och inga visor...!

Då hade vi anlänt till detta bortglömda ställe,efter om jag inte minns helt fel,hojjning i 54mil,det var väl inte en enda hoj som hade en halv liter kvar i tanken.

Väl inne på tappen så va`de`snabbt fram till kylarna,för att ev kanske inhandla nå`n pilsner...?

Men tji fick vi,det var ett alkoholfritt county...

Men det var säkert ingen som var törstig...?

Sedan har jag lagt in ett foto på Motellet i Ft Myers,dit vi anlände väldigt sent lokal tid,36+ var det visst när vi landade där på natten.

Har för mig att Christer P,som ordnade denna övernattningen...

Fotot där vi kollar in sjöelefanterna vid Stilla Havet,är när några av oss har sovit i Monterey,på väg ner mot S:a Barbara,och vidare mot Los Angeles.

Det var en gäng som inte ville stanna i Montery,och därför bikade vidare.

Gerhard återkommer!

Av H Davidson - 3 oktober 2009 14:04

Har fått hjälp av min gode vän Magister Christer,nu under några timmar för att rensa burken från en massa bröte...!

Vi kollade även hur det gick att lägga in foton från min telefon,och det gick ju alldeles galant!

Så håll till godo,mera fräcka foton kommer...!

/Gerhard.

Av H Davidson - 3 oktober 2009 13:58

  

Ovido - Quiz & Flashcards