Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av H Davidson - 8 augusti 2008 23:25

Sitter här ganska nykter,å de e ju inte vanligt en sådan här kväll?Men men va gör jag inte för min publik.sköt om er alla därute.

Av H Davidson - 8 augusti 2008 23:21

Kom in i mattjjeen nu Björn,nu e de dags å ladda in dina kort på bloggen.

Av H Davidson - 8 augusti 2008 18:09

De va ju faktiskt så,att våran fabel från Perry bara försvann ut i kosmos?De e så många som har hört av sig och ville att vi skulle fortsätta våran fabel från våran great travel over there.Å de e väl inte fel att berätta vad man kommer ihåg,de e ju redan 5veckor sedan vi va i Florida.Själv har jag just nu tryckt i mig en stor påse med färska räkor,för säkerhets skull tar jag mig en Falconerare också.Nog om detta.Tampa lämnades i ett grått,grått väder så man nästan kunde tro att de va kväll.De hojjades runt 34mil upp till de tänkta motellet som låg i samhället Perry.Bra vägar va de,men oturen grinade oss lite i ansiktet(de va väldigt sällan)det började regna lite smått,ej så mycket men ändå såpass att man får tänka på hastigheten.Vi landade runt 18:00 tiden,och tog in på första bästa motell,men va kan man göra ?De fanns ej så många att välja på!DE blev ju så att det blev ett jagande efter en pilsner,å de gick ju bra,kåken bredvid tillhandahöll diverse varor.Kl gick iväg å de va ju dags att blogga.Mats å jag gick in till hotell dirren och ställde en snäll fråga,Please Mr Singh can we borrow your computer?Yes he said.and you can ,even take my car.De va en äldre Cheva van men va fan de va inget fel på bilen!Den kvällen blev de franskt att äta!För jag menar,vem lånar ut sina grejer till 10svenskar?Gerhard återkommer om ett tagHoppas lamadjuren laddar in lite foton som dom har lovat?

Ovido - Quiz & Flashcards