Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av H Davidson - 2 augusti 2008 07:54

Sista dagen på ett så här stort äventyr som Hd-Ready gänget har genomfört på så kort tid ,och så många tuffa hojmil e de nog få förunnat att genomföra och uppleva.Om jag ej har fel så tror jag att vi hojjade igenom 10 delstater,men om detta återkommer jag om i en sammanfattande,reseskildring hade jag tänkt mig,lite längre fram,när de mesta har lagt sig i minnet.Lovade kort från telefonen i Tisdags men kom ej in på dagboken den kvällen,men snart kommer dom in.Sedan e de ju faktiskt så att de finns 9 gobbar som har en massa kort i sina kameror,så grabbar,lägg in era kort(b la,på sjöelefanterna)tror nog att våra besökare hade uppskattat detta.Själv känns de nu som att tiden har kommit i fas med en själv,å de e ju inte helt fel.Nog om detta just nu.Tillbaka till Lax Airport,dit vi anlände runt 15:00tiden,de va hyrbilar som skulle lämnas tillbaka plus att det e ju alltid bra att vara framme i tid när man skall upp i luften så de inte blir något strul!Alla skulle ju då checka in,men de tog lite längre tid för Mats,då de visade sig att han hade blivit av med sin värdebag som även innehöll hans pass!Vart den har tagit vägen e de väl ingen som vet(kanske den e norpad?)men i vilket fall,fick Mats stanna kvar i L.A.tills dagen efter(mån)då ambassaden öppnade för att få ett pass så han kunde flyga hem tll Göteborg.Tänker (Gerhard)att hålla liv i våran dagbok i fortsättningen också de e ju ett kul sätt att kommunicera med en massa andra.Men som jag nämnde så kommer det en längre sammanfattning om ett tag,så för djävulen kom in i mattjjen å håll koll era lamadjur!Fablernas värld:Gerhard.

Ovido - Quiz & Flashcards