Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

Anders i Laguna Beach Fredag 25 Juli

Av H Davidson - 25 juli 2008 05:43


Hej alla min Nara @v Kara !


Igar kom vi in i Los Angeles / korde in pa Sunaset Boulevard @ sedan in pa Rodeo Drive - det var haftigt @ varmt....... Dagen borjade i Pismo Beach, det var svinkallt att kora pa Highway No.1 for den fuktiga dimman ifran havet lag langs med hela kusten........ Efter att vi kort igen LA - styrde vi soderut emot Laguna Beach dar vi ar nu. Vi alla trodde vi skulle hamn i Mexico - sa jadra langt som vi korde........   Hittade i alla fall et juste hotel - Holiday Inn  -. Idag pa morgonen drog vi vid 10.00-tiden upp till LA for att lamna hojjarna. Mats korde som en galning @ sa det var tur att vi all akom till samma stalle...!!!! Atta filer pa  Freewayen.

Nu ar vi tillbaka pa Laguna Beach - har hyrt en bil ( Caddilac givetvis... Bosse B hyrde....) det kanns nastan som om man varit med om en abort / det fattas nagot ..... - hojjen !!!!  Har promenerat pa beachen ikvall @ badat i Stilla Havet vid 19-tiden...   Nu ska vi ga @ ata Indisk mat pa  Narjare - sedan blir det nog en tidig kvall - i morgon blir det kanske Mexico - sedan pa sondag stiger vi ombord pa planet till Goteborg - Jag langat hem till Dig min Alskling @ tillmina barn @ till alla mina vannwer som jag hoppas kommer till Oland innan den 15 Augusti ! Puss @ Kram ! Anders

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Davidson - 26 juni 2014 13:00

På lördag är det sex(6) år sedan vi åkte till Ft Myers för det stora äventyret Glömmer de´aldrig. Gerhard. ...

Av H Davidson - 10 januari 2014 13:08

En God fortsättning på det nya året skall ni ha! /Gerhard. ...

Av H Davidson - 3 juli 2013 06:43

Hoppas nu att vi får lite värme! Gerhard hälsar,

Av H Davidson - 28 mars 2013 13:17

Glad Påsk önskar Gerhard  

Av H Davidson - 18 december 2012 13:13

Gerhard önskar alla en God Jul och ett Gott Nytt År!

Ovido - Quiz & Flashcards