Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

Vi har kort pa Road 66

Av H Davidson - 9 juli 2008 07:21

Vi lamnade Paducah runt 08.00 tidag morgon pa vag 70 over gransen i New Mexico till Clovis och, HD butiken for att manga ville kopa mer godis till hojarna. I lite regn gick farden vidare till Billy de Kids grav i Fort Sumner.

Vi fortsatte sedan norrut over prarieoknen till Santa Rosa, mella Amarillo och Albuquerque. Det uppstod ett missfordtand med en av oss, vi gkomde honom pa HD butiken, men nu har vi funnit varandra igen! I denna hala vi ar nu kunde vi antligen kopa ol, sa nu har vi inte nagra abstinens mera. ( bara skoj, vi ar skotsamma killar som kor nyktra. Idag blev det 47 relativt tuffa mil. Gerhard halsar sin dotter, mor och far, sina broder samt sina soner, och inte minst sina alkade barn barn.

Till dig Robin och Rebecca halsar jag och jag vill att ni halsar Mamma, samt Mormor och Farfar, och Farmor och Frafar att jag mar bra, glom inte att ringa Jens den 13 juli da han fyller ar! Puss pa er alla fran oss alla!

Nar vi har mer tid kommer det fler bilder, kanske aven nar Gerhard badar???

Det mesta av detta utan det sista ar dikterat av Gerhard, som ar varan huvudansvarig och pahejare att blogga, sedan har jag (mats) hjalpts at!

 
 
Ingen bild

Åse Craft Aronsson

9 juli 2008 10:05

Det rör på sig för er . . .
Jag följer eran väg på min google karta.
Att pappa har fått ett så stort data intresse visste jag inte. Kanske att du börjar den där datakursen till hösten som jag har tjatat om.
Jag ser inte på bilden , men jag undrar vad det står på ryggen på västarna?
Kram på er

 
Ingen bild

Rebecca

9 juli 2008 11:00

Hej Pappa! Jag bara undrar vem tar in vår post jag måste kolla en sak :) Kram

 
Ingen bild

Johan Ardfors

9 juli 2008 11:27

Hallo resan rullar på ...hmm får nog ta ett snack med pappa Gerhard ang. SÖNER...som det står i bloggen...visste ej detta mvh son nr.1

 
Ingen bild

Rebecca

9 juli 2008 14:13

Vilket nummer kan man ringa på?

 
Micke

Micke

9 juli 2008 22:10

Kul att följa er på färden och läsa bloggen. Men Gerhard, du får säga till Peter att han inte bara syns på kort då ni sitter i baren. Stå på och ha det bäst....

http://hd-ready2008.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

13 juli 2008 12:51

snyggt pappa att du har den rätta mc poosen även när du inte sitter på hojjen :) saknar dig massor... puss o kram

 
Ingen bild

Carl-Gösta

18 juli 2008 16:52

Hej Gerhard!!! sorry jag har inte kommit in på din blogg förrän nu,mycket intressant läsning och fina bilder, ser att du har det jättebra, verkar vara "hjulafton" varje dag, sköt om dig "ha de gött" kör försiktigt mvh C-G Hermansson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Davidson - 26 juni 2014 13:00

På lördag är det sex(6) år sedan vi åkte till Ft Myers för det stora äventyret Glömmer de´aldrig. Gerhard. ...

Av H Davidson - 10 januari 2014 13:08

En God fortsättning på det nya året skall ni ha! /Gerhard. ...

Av H Davidson - 3 juli 2013 06:43

Hoppas nu att vi får lite värme! Gerhard hälsar,

Av H Davidson - 28 mars 2013 13:17

Glad Påsk önskar Gerhard  

Av H Davidson - 18 december 2012 13:13

Gerhard önskar alla en God Jul och ett Gott Nytt År!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards