Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

fraan Bjoern: Hej mina naera o kaera.

Av H Davidson - 7 juli 2008 18:14

Det har visat sig vara mindre enkelt att finna tillgaang till internet med tillraecklig hastighet, saa vi faar raakna med lite oregelbundenhet i vaara kommande inslag.  Har nu haft strul med att koppla in min kamera till den dator jag nu jpbbar med, saa nya bilder faar vaanta tills naasta gaang, daa jag taenkte ladda in ett antal diverse bilder fraan vaar foersta vecka. 
Jag \sitter just nu i biblioteket i Donalton i norra Texas, strax soeder om graensen till Oklahoma, alldeles vid Red River och ( den konstgjorda) sjoen Texoma, i vilken vi badade igaar minsann... - haerligt.  Under avdelningen "onoedigt vetande" kan vi naemna att ranchen Southfork fraan serien Dallas laer ligga alldeles i naerheten, men dett ger vi fullstaendigt fasiken  i och koer vidare.
Som saekerligen redan beraettats har vi sedan New Orleans faerdats via Baton Rouge norr-oever till staden Natchez, daer vi efter laang harlig koerning firade fjaerde Juli.  Naesta dag for vidare oever Mississippi in i Texas till Shreveport ca 40 mil daer vi igaar drog vidare genom vaexlande och vacker natur , paa haerliga varma vagar till Donaton.  Vi har hela tiden mellan 35 - 40 grader varmt ( puh) men det flaektar ok mendan vi koer.
Nu hinner jag inte skriva mer idag eftersom mina kompisar boerjar bli stressade och vill ivaeg ( jag var sist vid datorn idag ...  :-)
Jag faar skriva lite mera noch baettre naesta gaang.
Puss och kram fraan Bjoern  ( som maar gott !! )

 
 
Ingen bild

Beppe

8 juli 2008 19:04

Hej alla goa gûbbar ! Bourbon Street i New Orleans är en upplevelse. Har varit där själv. Är övertygad om att eran resa blir en helt underbar och spännande upplevelse. Grand Canyon är enastående vackert och Las Vegas är helt sjukt. Passa på att åka uppskjutet och berg o dal banan uppe i Stratoshpere. Sköt om er och kör försiktigt ! Jag avundas er. Beppe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Davidson - 26 juni 2014 13:00

På lördag är det sex(6) år sedan vi åkte till Ft Myers för det stora äventyret Glömmer de´aldrig. Gerhard. ...

Av H Davidson - 10 januari 2014 13:08

En God fortsättning på det nya året skall ni ha! /Gerhard. ...

Av H Davidson - 3 juli 2013 06:43

Hoppas nu att vi får lite värme! Gerhard hälsar,

Av H Davidson - 28 mars 2013 13:17

Glad Påsk önskar Gerhard  

Av H Davidson - 18 december 2012 13:13

Gerhard önskar alla en God Jul och ett Gott Nytt År!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards