Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av H Davidson - 30 augusti 2011 23:26

Tisdag morgon - knackade pa dorren som bara katten - yrvakna vaknade vi & dar stod Bosse B & Magda. dom hade sett vara hojjar pa parkeringen - pa sin vag till SF. Magda skulle aka hem idag. Vi har tagit det lugnt idag, bara sloat - legat vid poolen & haft det gott! Vi har bestamt att vi ligger har denna natten axa, har finns det som vi vill ha, pool, jacuzzi, dator & kostar under 100 dollar natten ! Det gar ett kul tag forbi oss med jamna mellanrum - det ar vintaget som gar har i dalen, jag tror det vinprovning aven pa taget.....vi har inte kollat. Vi aker som sagt till San Fransico i morgon - aker da forst till en HD-butik for att kolla laget !

Kjell & jag halsar till Er alla !! // Anders 

Av H Davidson - 30 augusti 2011 04:34

Hej & God Afton !


Det ar tydligen Mandagen den 29 Aug. - & i morgon va det 4 veckor se'n vi kom hit. Hur gick det sa fort - varekn Kjell eller ag vet svaret, men det beror kanske pa att vi haft sa jadra kul....sa vi har tappat uppfattninegne om tiden ? Kjell & jag har kort runt i Napa Valleyu hela dagen, Zinfandel Road upp & Merlot Road down - Ni fattar ???? Slutade var resa idag pa Beringer, kopte lite gott vit/vin, fylllde sedan pa med lite god torkad skinka ifran Portugal.... importerad, dyr - ,men god som f.n !!! BB har hort av sig - ar fortfarande i dalen.... vi har bestamt vi ska bo har en natt till, sedan pa Onsdag ner till SF. Jag berattar vidare nar vi kommer dit - nu aterstar bara att ata middag & kolla vart storsta bekymmer - vad hander med Irene & Gadaffi ????? / Anders - bakom styret - extra puss till min Kara Hustru Margareta !!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards