Alla inlägg den 16 november 2009

Av H Davidson - 16 november 2009 22:53

Jo naturligtsvis så måste man ju anta att varför vi har så många besökare,måste ju bero på att det kommer in en hel drös med nya foton hela tiden eller hur...?

/Gerhard.

(nu e`jag bäddefärdig)

Godnatt!

Av H Davidson - 16 november 2009 22:15

Go`kväll på oss alla besökare på denna Hd-Ready2008.bloggagratis.se blogg!

Kan ju säga så här att vädret har väl varit sådär i dag,men solen var framme en pytteliten stund iaf!

Helgen som gick så var jag morfar på heltid,nere i mellersta Halland med innebandy på söndag,där det var match med båda pojkarna!

Har ju frågat grabbarna från Amerika resan,ett flertal ggr,om jag inte kan få ta del av deras foton,men det är bara Björn som har skickat några stycken...

Ser fram emot att jag får ett gäng foton sänt till mig igen,så dom får laddas in för allmän beskådning...!

FIck en hel drös med foton i morse från Tomas Holm(Allmänt kallad "Bobben") från hans semester i Las Vegas under 2009,som jag kommer att lägga in på bloggen.

Det är ju ganska fantastiskt att vi fortfarande hade under föregående månad över 215 besökare!

Jag menar så här att det är ju ändå över ett och ett halvt år sedan som vi kom hem från denna underbara hojjning!

Känner väl så här att,det är dags för fosterläge nu...

Gerhard återkommer.

Ovido - Quiz & Flashcards