Alla inlägg under maj 2009

Av H Davidson - 19 maj 2009 13:11

Eller så är det Silver City vi har anlänt till här högt upp i bergen!har för mig att det hojjades lite inne i Montana här!

Iaf en liten sväng.

/Gerhard återkommer.

Av H Davidson - 18 maj 2009 13:13

En liten rättelse!

Det är ju faktiskt sjön som vi ser!

Av H Davidson - 18 maj 2009 13:10

Tjusig bild från nämnda stad.

Av H Davidson - 18 maj 2009 09:16

Ja som ni har märkt så har Mats laddat in nya bilder.

Kommer snart med förklaringar om var vi är någonstans.

/Gerhard.

Av H Davidson - 14 maj 2009 13:09

Hej på oss alla!

Kan berätta att i måndags var jag ute och hojjade lite varstans i GBG,bl,a nere i Majorna och Kungsladugård(mina gamla hemtrakter)när jag avslutade ute på Harley-House på Aminogatan.

Alltid kul att vara där för att kolla på allt godis som finns i affären.

När jag var på väg hemåt så vem dyker då upp som gubben i lådan?

Jodå Aja-comhem,så vi växlade några ord med varandra!

Alltid roligt att träffa "gobbarna".

Han berättade också att han hade sålt sin Heritage!

/Gerhard.

Av H Davidson - 11 maj 2009 13:09

Ja alltså ni är inte bortglömda där ute i etern!

Har inte varit något spännande på hela förra veckan?

Själv hojjade jag upp till en lumparkompis i Kungälv igår och kan meddela att det blåste utav bara f...!

Gerhard återkommer.

Ovido - Quiz & Flashcards