Alla inlägg under april 2009

Av H Davidson - 18 april 2009 18:52


Vari Alingsås idag - skulle göra bullerprov ! Vilka var där om inte Christer & And0rs ifrån Lysekil !? Vi fick en kul stund tillsammans - pratade om US-trippen & var lite nostalgiska. Vi hoppades att vi alla skulle ses hemma hos Älgen den 16 Maj - samt på Laholmen lite senare ! PS. Bullerprovet gick bra !


Här e två hojjar som e til salu - en FLSTN - 95 & en FLHRC - 08 - bara en får gå - en skall jag behålla !


AJA@COMHEM.SE

Av H Davidson - 18 april 2009 18:00

Kan ju förtälja att själv har jag idag varit rökfri i 3,5 år!

Får nog ta mig en öl till för att fira?

Gamle Mats har ju laddat in nya bilder.

Men då jag inte är etthundra(100)% säker på var vi befinner oss någonstans så har jag slängt ut en förfrågan till de andra nio(9)grabbarna om var vi kan vara ?

Självklart så förväntar jag mig att få svar inom det närmsta!

Men det är klart,fotona jag kommer ihåg kommer naturligtsvis att publiceras fortare än kvickt!

Men inte förrän i morgon söndag!

/Gerhard.

Av H Davidson - 16 april 2009 06:46

Ja gott folk,då var dom sista bilderna förklarade så gott som möjligt!

Nu får vi hoppas att Mats har möjligheter att komma in med en ny laddning.

Spelar väl ingen roll om det är fräcka bilder?

Alltid kul att kolla in nya foton.

Mvh Gerhard.

Av H Davidson - 14 april 2009 13:11

Linbanan en än gång!

Gerhard återkommer.

Av H Davidson - 14 april 2009 13:09

En del tog linbanan upp till toppen av berget i Albucuercue!

Av H Davidson - 14 april 2009 13:08

Fanns en del att välja på!

Av H Davidson - 14 april 2009 13:06

Här har vi samma bar!

Ovido - Quiz & Flashcards