Alla inlägg under februari 2009

Av H Davidson - 17 februari 2009 20:38

Bild vi har sett förrut med Tarzan,Bo,matte,Aja och Emma vid ovanstående damm.

Av H Davidson - 17 februari 2009 20:34

En något suddig bild från Oakland,på morgonen när vi var på väg mot

San Francisco,från detta motell som inte hade en pilsner att sälja!

Av H Davidson - 17 februari 2009 12:47

Då jag ska få hjälp av Aja com hem och ge förklaringar till de nya bilderna,så får vi ge oss tills tåls efter helgen!

Anders skulle ut å resa.

Får se,kanske jag lägger in de bilderna som jag kommer ihåg innan helgen.

Gerhard.

Av H Davidson - 14 februari 2009 16:22

Ok,de`va`ju ett tag sen`!

Men morfarn kommer att förklara för alla var vi e`någonstans.Alltså,de två(2) första bilderna är ju från San Francisco!

Av H Davidson - 11 februari 2009 06:54

Hoppas och tror att det snart dyker upp nytt material!

Gerhard.

Av H Davidson - 7 februari 2009 19:47

Ja gott folk även jag är dj... nyfiken på nya foton som kommer att laddas in här inom en snar framtid!

Hoppas att det ej tar för lång tid?

Gerhard tackar för sig ikväll!

Av H Davidson - 6 februari 2009 22:08

Jo jag vet Bobben att det är Alcatraz,som visas på fotot:

Men den där bilden när vi rullar in i San Francisco kom med på ett hörn bara!

Nu väntar vi med spänning på vilka foton som kommer att laddas in på våran förnämliga dagbok?

Mvh Gerhard.

Ovido - Quiz & Flashcards