Alla inlägg under januari 2009

Av H Davidson - 13 januari 2009 22:25

Tror att vi här har kommit ur detta mäktiga berg.

Det bikades ju nästan 6-7 mil inne i Mesa Verde!

Av H Davidson - 13 januari 2009 22:19

`Här på vägarna i New Mecico och riktning mot Colorado var det minnesvärt att hojja!

Av H Davidson - 12 januari 2009 21:51

Hejsan på er alla därute som väntar på nya underbara foton från våran bikning i Amerika!

Mats har laddat in en del från Ajas kamera.

Har skickat en del förfrågningar om en del kort då det inte är lätt att minnas allt.

Har även sänt förfrågan till Kjell och Bosse.

Räcker inte detta får jag fråga de andra grabbarna också!

Alltså förklaringar kommer,så håll till godo!

Gerhard.

Av H Davidson - 10 januari 2009 07:29

Får väl börja med att hälsa alla en riktigt godmorgon och även en trevlig lördag,vad allt detta innebär med inhandling av matkassar och allt annat som behövs hemmavid?

Träffade Matte igår som lovade att ladda in fler foton.

Bilderna som kommer att dyka upp snart är fortfarande från Anders och Kjells kameror.

Det är ju så här,som jag har berättat tidigare att,vi har ju en massa bilder som skall laddas in här på våran eminenta blogg!

Kan ju även förtälja att Björns bilder från hans kamera har det nästan inte visats så där jättemånga foton ännu,men det kommer.

Sedan har vi ju bilder från Bosse,Hans,Christer,Sven-Erik som kommer upp för visning.

Peter tror jag inte tog några kort men är icke helt säker.

Bilderna jag själv tog med min Sony Ericsson,blev väl så där,men även en del av dessa foton är publicerade på våran sida.

Förresten för alla våra vänner som jag berättade förrut att jag träffade Mats igår så berättade han att har sålt sin Ultra Classic Electra Glide till en kille uppe i Dalarna.

Tyckte att han nämnde Ludvika?

Mannen i fråga hade även fått tag på adressen till våran sida så han har kollat in hela våran 840 mil långa resa på 22 dagar!

Men ok vi var ju där lite längre!

Två dagar i New Orleans,två dagar i San Francisco,två dagar i Los Angeles.

Om man sedan lägger till städer som,Albucuercue,Santa Fe`,Las Vegas,Mobile,Baton Rouge,Durango och sist men inte minst,Los Angeles,så kan man ju sga så här att det var en fantastisk upplevelse att kunna hojja i detta enormt stora land!

Som tidigare har jag ju berättat att vi hojjade tror jag det var i 13 delstater och bara det är ju ett minne man har med sig så länge man minns?

Nä`nu får man gå ner till tvättstugan för att hämta upp byken!

Skribent som förrut Gerhard.

Av H Davidson - 8 januari 2009 22:11

Tänkte bara berätta att här är allt under kontroll!

Peter är i Köpenhamn och spikar.

Så många andra utav grabbarna har jag inte pratat med,förutom Aja,Bo och Mats.

Det kommer in nya fräcka bilder på bloggen om ett tag!

Då,som jag har berättat att det finns en hel hope att ta av!

Nu är man snart bäddefärdig,det är ju working time tomorrow!

Gerhard.

Av H Davidson - 6 januari 2009 13:21

Kommer ej ihåg riktigt var vi är någonstans,men det är tidigt på våran hojjning!

Kanske har vi kommit in i Alabama?

Gerhard undrar?

Om det är någon av HD-Ready medlemmarna som minns,så kom med en kommentar!

Av H Davidson - 6 januari 2009 13:19

Här är Björn på väg in i Mobile,ett antal mil från New Orleans!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards