Alla inlägg den 16 december 2008

Av H Davidson - 16 december 2008 21:58

Här står alltså,Christer,Bo,Sven-Eik,Aja och Hans på den gamla bron över Coloradofloden vid Grand Canyon.

Sug på den karamellen om ni kan(vill)?

Ok ett stavfel får ni förlåta mig för ikväll?

Gerhard önskar nog godnatt nu tror jag!

Av H Davidson - 16 december 2008 21:37

När jag satt på jobbet i fm,och tränade på att lägga in några foton som finns inne i våran blogg i kartoteket så lyckades jag ej lägga in förklaringarna var fotona är tagna någonstans.

Kort no 1 är från Las Vegas.

Nummer två är ju naturligtsvis från Grand Canyon!

Pratade med Mats idag och han sa till mig att fotot vid där några stod samlade,var vid Coloradofloden strax innan Grand Canyon!

Godnatt och sovgott!

Gerhard hör av sig snart igen.

Av H Davidson - 16 december 2008 13:11

Av H Davidson - 16 december 2008 13:10

Av H Davidson - 16 december 2008 12:59

Den sista bilden som kom med är ju tagen vid en ganska stor flod.

Kommer ej ihåg om det kan vara Colorado floden?

Någon utav grabbarna som är med på fotot kan väl göra ett inlägg om var vi är någonstans?

Från vänster ser vi Christer,Bosse,Mats,Björn,Aja,Hans och Sven-Erik!


Ovido - Quiz & Flashcards